Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Saturday, July 13, 2013

کمپ تابستانه

این تابستون تصمیم گرفتم که رایان رو به مهد کودک نفرستم و کمپ تابستانه ثبت نامش کنم. با اینکه ساعتش کمتر از مهد کودکه ولی فکر کنم هممون راضی هستیم. دو روز در هفته کلاس شنا دارن و من یک روز اضافه هم بعد از کمپ اسمشو نوشتم کلاس شنا که تاثیرشو دیروز توی استخر دیدم و کلی کیف کردم
 از اثرات داشتن یک مربی مرد توی کمپ اینه که صبح تا شب تو خونه رژه میره و سلام نظامی میده
دلش خیلی میخواد که بره ایران و فامیل رو ببینه. هفته قبل یکی از دوستاش داشت در مورد پسر داییهاش حرف میزد، رایان پرید تو حرفش که من هم کازین دارم، دوتا هم دارم، ولی تا حالا ندیدمشون چون ایران هستند و خیلی دورن و باید با هواپیما بری
از وقتی فهمیده محسن داره میره ایران توی تخیلاتش فکر میکنه که اون هم داره باهاش میره و همش ازش حرف میزنه. چند روز پیش صبح توی ماشین گفت که شبش خواب دیده رفته ایران خونه مادربزرگ و پدربزرگش. راستش یه تحقیق کوچیکی کردم که ببینم چجوری پاسپورت آ مریکاییشو بگیرم و چجوری اجازه خروج برای پاسپورت ایرانیش بگیرم و اوضاع و احوال بلیط چطوره... ولی هنوز ته دلم یک کمی تردید دارم و گرونی بلیط هم بهانه خوبی شده

No comments: