Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, March 18, 2012

من و بابام

مبین برای رایان چند صفحه از کتاب قصه های من و بابام رو پرینت گرفته بود. وقت خواب رایان این چند صفحه که سیاه و سفید هم هست رو به عنوان قصه شب انتخاب کرد و اونجای داستان که پسر اشتباهی به جای توپ سر کچل باباش رو شوت میکنه ، رایان رو حسابی میخندونه
کارتونهای مورد علاقه رایان " توماس و دوستان، بارنی، بک یاردیگانز ، دورا و دیگو" جاشونو دارن کم کم میدن به کارتونهای جدید مثل "اسپایدر من، بت من، سوپر من و کارآگاه گجت". اسباب بازیها ی مورد علاقه رایان هم تبدیل شدن به همین شخصیتهای کارتونهای قهرمانان. امروز ازش خواستم که پشت اسکایپ شعر تازه ای رو که توی مدرسه یاد گرفته و در مورد روزهای هفته است رو برای مادربزرگ و پدربزرگش بخونه، پرسید میتونم به جاش شعر شروع کارتون اسپایدرمن رو بخونم؟ و به این ترتیب دقایقی در حال خوندن شعر بود و من در تعجب که چطوری توی این مدت کوتاه همشو حفظ کرده

No comments: