Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Saturday, February 25, 2012

دایی مسعود

امروز رایان تلفنی با دایی مسعود صحبت کرد و ازش پرسید برام چی خریدی؟ دایی گفت اسپایدرمن و رایان گفت که بت من میخواهد.... و من به یاد آوردم که چقدر دلم برای برادرم تنگ شده و چقدر به رایان و مسعود خوش میگذشت اگر در کنار هم بودند. باید عجله کنم، وقتی برای تلف کردن نیست، رایان و مسعود میتوانند با هم باشند اگر من بیشتر تلاش کنم، بیشتر برای دانشگاه وقت بگذارم ،قول میدهم به رایان، به مسعود، وقت تلف نخواهم کرد

2 comments:

لیلا مامان پویان said...

دلتنگ خانواده شدی مریم عزیز؟
آرزو می کنم هر چه زودتر در کنار عزیزانت باشی.

مادر دوقلوهای ناهمسن said...

سلام و صد سلام
خیلی دلم براتون تنگ شده بود افسوس که فیلترینگ اجازه نمی داد . منت خدای را که امشب فیلتر شکن گیرم اومد. اومدم به دیدارتون
انشالله شما هم به زودی بتونین دلتنگی هاتون رو برطرف کنین