Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, February 10, 2012

دوربین

رایان هم مثل همه بچه ها عاشق دوربین عکاسی و عکس گرفتنه، هر وقت هم از بابا میخواست که اجازه بده اون هم عکس بگیره ، مبین بهش اجازه میداد و پسر کوچولو حسابی ذوق میکرد. این علاقش به دوربین رو فائزه هم کشف کرده بود و برای سرگرم کردن رایان یا موبایلشو بهش میداد که عکس بگیره و یا عکسهایی که قبلا گرفته بود رو بهش نشون میداد و با این روش رایان رو مدت زیادی سرگرم میکرد. این شد که دلایلی مثل در امان موندن دوربین بابا که خیلی هم دوسش داره، نجات موبایل فائزه و همچنین پرورش استعداد رایان در زمینه عکاسی، مبین رو به فکر خریدن یک دوربین واقعی برای رایان انداخت. دوربین مورد نظر که من فکر میکنم یک شاهکار طراحی اسباب بازی برای بچه هاست به مناسبت سال نوی میلادی به رایان اهدا شد و وسط اون همه هدیه و اسباب بازی برنده شد و به اسباب بازی مورد علاقه رایان تبدیل شد
تا امروز، فکر میکنم رایان چند صد تایی عکس با دوربینش گرفته باشه که موضوع بیشتر عکسا اسباب بازیهاش هستند و یا وسایلی که هیچ وقت نمی تونن به چشم بزرگترها موضوع عکاسی باشن. امروز صبح داشت سعی میکرد از یک چیزی عکس بگیره و نمی فهمیدم چی؟ ازش پرسیدم و گفت
I am trying to take a photo of my shadow!!
وبعد دوربینش رو با خودش برد مدرسه و به محض ورود به کلاس دوربینشو درآورد و یک عکس از شیر آب دستشویی گرفت، و بعد با نگاه کردن به عکس کلی ذوق کرد. بعدش هم که معلومه، یه معرکه گرفت و همه رو دور خودش جمع کرد و کلی فخر فروخت با دوربینش. حالا من منتظرم که بعد از ظهر که رفتم دنبالش ببینم از چیا عکس گرفته و چی گرفته

1 comment:

مادر دوقلوهای ناهمسن said...

منم عاشق عکاسی ام